Featured Posts

Home Refinance LoanHome Refinance Loan Our homes are our biggest assets. A fruit borne out of many years of hard work, earnings and dreams! But, are you still paying the same higher interest rates on the home loan...

Readmore

An image in a post Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec...

Readmore

Cash-Out Refinance For many, their homes are just not dwellings that protect them against rain, sun, and wind. But they are piggy banks, which can be used to raise some urgent money, even if...

Readmore

24 May 2010

0
Oh NO!! Jerawat!!!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera :)

Kali ni saya nak share sesuatu tentang diri saya...

Suatu masa dulu (chewahhh ayat) muka saya payah sungguh nak ada jerawat. Tapi, pada bulan 4 tahun lepas, seluruh muka saya ditumbuhi jerawat yang besar! Tengok kat bawah gambar muka saya. Ramai kawan tegur:

"Intan, kena campak ke?"

"Intan, awat muka?

Aduhhhh... memang malu sungguh! Dah laa selalu jumpa student. Memang takleh cover. Korang mesti nak tau macam mana saya boleh dapat jerawat kan? Ceritanya camni...

Lepas bersalin anak ke-2, saya pergi mengurut seluruh badan di salah sebuah tempat urut. Tukang urut mengurut dari kaki sampai ke belakang. Dipendekkan cerita, tiba-tiba... saya terasa dia menyapu sesuatu di atas muka. Saya dah rasa tak sedap hati.

Saya tanya dia, "Cik, letak apa kat muka saya?

Dia jawab... "Minyak lavender!!!"

Saya kata dalam hati, "Abih laa muka aku!"

Memang, seminggu lepas sesi urutan tu, muka saya mula tunjukkan tanda kemerah-merahan... Pastu, muka saya mula naik bannnyakkk jerawat yang sungguh menyakitkan! Korang tengok sendiri gambar-gambar di bawah...

Gambar 1 - 3, ni jerawat baru nak mula tumbuh. Memang gatal & menyedihkan!



Gambar 4 -6, ni jerawat dah makin teruk. Nampak tak ada isi & bernanah. Memang gatal & pedih. Sakit hati tengok muka kat cermin.




Jerawat ni jenis yang memang susah nak hilang. Silap-silap haribulan, boleh tinggalkan parut atau cela & kesan hitam. Oleh kerana saya breastfeeding anak ke-2 saya, saya tangguhkan menyapu LumiGlow dan menahan malu hinggalah hujung bulan 11, 2009 (anak ke-2 saya dah berusia 1 tahun) baru saya mula sapu LumiGlow di tangan.

Alhamdulillah, kawan-kawan pun dah mula tanya saya balik, "Pakai apa untuk hilangkan jerawat?" "Muka dah takda jerawat ngan parut, pakai apa?"

Jawab saya, sapu LumiGlow jer... :)

Alhamdulillah... semuanya sembuh dengan izin Allah :) Korang boleh tengok muka saya (jarak jauh) kat post sebelum ni.

Jadi, kalau muka korang seperti saya (dulu yer) saya amat syorkan penggunaan LumiGlow. Tapi of course, pakai sebotol LumiGlow mungkin tak nampak sangat kesannya. Saya habis sapu 2-3 botol baru muka saya kembali pulih sepenuhnya dengan izinNya.

Sebab tu saya amat syorkan korang ambil pakej penjimatan yang 5 botol LumiGlow pada harga RM152/botol. 5 botol LumiGlow baru RM760. Anda cuma perlu tambah RM38 untuk keahlian seumur hidup. Jadi anda cuma bayar RM798. Pastu, anda guna 2-3 botol untuk kesan yang lebih KETARA kepada diri anda & anda boleh jual baki yang belum anda guna. Atau boleh juga hadiahkan pada ibu bapa anda yang mungkin ada sakit kencing manis atau darah tinggi.

Kalau nak beli dengan harga pasaran sebotol RM285. Nak sembuhkan jerawat yang dah berbulan-bulan menghuni muka kita, sebotol mungkin/memang tak cukup. Bayangkan anda beli 5 botol. Jumlah yang anda dah bayar dahpun RM1425!!! Beza antara mengambil & tak ambil pakej penjimatan ialah RM1425-798 = RM627

Jadi, memang tak rugi anda cuba dengan pakej penjimatan. Sekali lagi saya cakap, memang tak rugi.

Sebelum saya lupa, saya nak jemput semua kawan-kawan pembaca blog yang berada di sekitar Jitra, Alor Setar, Pendang, Pokok Sena, Kodiang, Arau & Kangar atau anda akan berada di Jitra pada bulan ni ke:

LumiGlow Magic Cream Preview
TARIKH: 26/5/2010
TEMPAT: HOTEL BUSTANI, JITRA, KEDAH.
MASA: 8.00 - 10.30 MALAM
BAYARAN MASUK: PERCUMA

SMS saya di 013-4328002 untuk sahkan kehadiran anda & saya akan book tempat anda kerana selalunya tempat akan penuh. SMS ok!


Best Wishes,

0 comments:

Post a Comment

Perhatian!

Adakah anda sedang menghadapi masalah kesihatan atau kecantikan seperti:
1. Jerawat / jeragat / resdung
2. Sukar hamil kerana hormon tak seimbang
3. 'Kelakian' tak POWER
4. Period tak teratur / tak datang
5. Asma
6. Darah tinggi & Kencing manis
7. Tiroid
8. Kegemukan / Obesiti
9. Muka tak berseri & kendur
10. Payudara tak anjal / terkelepai
11. Migrain
12. Sakit sendi / arthritis
13. Sakit saraf
14. Dan masalah-masalah lain??

Anda dah BANNNNNYAK cuba ubat-ubatan untuk sihatkan & cantikkan diri anda, stabilkan hormon, kuruskan badan, tegangkan kulit dan sebagainya??

Kenapa tak cuba LumiGlow® & Air BioCera Antioksida Alkali (AA) untuk mendapat KESIHATAN + KECANTIKAN + KEMEWAHAN?

Dengan izin Allah, penggunaan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA) secara berterusan mampu MERAWAT pelbagai penyakit yang disenaraikan di atas!! Buat apa berhabis duit dengan pelbagai produk yang BERASINGAN??

Cubalah LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA)!!! InsyaAllah, anda akan mendapat kesihatan & kecantikan yang diinginkan dan anda akan sembuh dengan cepat :-)

LumiGlow® sesuai untuk:
1. Lelaki
2. Wanita (yang SEDANG mengandung/menyusu tak disyorkan)
3. Kanak-kanak

Cubalah! Manalah tau, percubaan anda untuk mengembalikan kesihatan & kecantikan anda BERHASIL :) Dah bannnnyak testimoni berjaya mendapat apa yang mereka mahukan. Anda tunggu apa lagi??

Hubungi INTAN 0134328002 untuk mengetahui bagaimana kesihatan & kecantikan anda boleh dipulihkan dengan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA).

Teruskan skroll ke bawah untuk membaca dengan lebih lanjut mengenai LumiGlow & produk-produk lain. Terima kasih.