Featured Posts

Home Refinance LoanHome Refinance Loan Our homes are our biggest assets. A fruit borne out of many years of hard work, earnings and dreams! But, are you still paying the same higher interest rates on the home loan...

Readmore

An image in a post Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec...

Readmore

Cash-Out Refinance For many, their homes are just not dwellings that protect them against rain, sun, and wind. But they are piggy banks, which can be used to raise some urgent money, even if...

Readmore

01 June 2009

0
Seminar Cintai Dirimu

Salam Semua :) Apa khabar?

Pada 23/05/09 yang lalu, BIZNET Success Team Utara telah mengadakan Seminar Cintai Dirimu buat julung-julung kalinya. BIZNET Success Team Utara telah menjemput TUAN HAJI SYAHAIRI AMIR iaitu BIZNET Success Team Founder & merangkap International Speaker & Trainer "New Entrepreneur Workshop", Trainer "Train The Trainer (TTT)" & Juri & Fasilitator "Power Pack Leadership Camp".

Alhamdulillah, kehadiran peserta Seminar Cintai Dirimu mencapai sasaran iaitu hampir 30 orang! Respon dari penduduk sekitar Alor Setar amat positif dan memberangsangkan. InsyaAllah, BIZNET Success Team Utara akan adakan lagi Seminar Cintai Dirimu dengan Krim Ajaib pada SETIAP BULAN untuk memastikan rakan-rakan niaga yang berada bersama-sama kami (BIZNET Success Team) dibantu & mendapat income sampingan yang lebih lumayan!

Kepada yang tidak dapat hadir pada bulan lepas, anda tak usah risau. Kami akan adakan lagi Seminar Cintai Dirimu ini pada bulan JUN ini, InsyaAllah. Tarikh dan tempat akan kami war-warkan nanti. Pastikan anda tidak melepaskan peluang ini! Anda boleh berikan NAMA, ALAMAT kepada 013-4328003 (INTAN) untuk TEMPAHAN AWAL tempat duduk kerana tempat adalah terhad! Hanya yang SMS sahaja kami berikan keutamaan.

Saya juga nak mengajak anda untuk menyertai BIZNET Success Team bersama-sama saya dan anda amat beruntung kerana:
  1. Founder BIZNET Success Team sendiri, Tuan Haji Syahairi Amir adalah International Speaker Company. Maklumat TERKINI yang dia dapat dari company akan terus disalurkan kepada team dengan segera supaya kita sentiasa kehadapan & updated.
  2. Dia sentiasa turun padang untuk memastikan teamnya dibantu.
  3. Saya & team saya yang lain akan tolong anda sehingga anda boleh berdikari & modal anda telah terbayar, insyaAllah.
  4. Ramai team kami yang telah berjaya mengubah kehidupan ke arah yang lebih baik walaupun hanya buat secara PART-TIME jer...
Walau siapapun anda - kerani, peniaga kecil-kecilan, suri rumah, cikgu, pensyarah, jurutera, doktor, jururawat, arkitek, pegawai kerajaan & swasta... anda boleh join BIZNET Success Team. Caranya? MUDAHHHHHH! Telefon/SMS 013-4328002 (Intan) dan luangkan masa bersama-sama saya selama 20 minit untuk mendengar penerangan mengenai bisnes ini. Tak rugi anda ambil tahu. Anda hanya rugi 20 MINIT SAHAJA kalau anda dengar penerangan saya & anda mungkin rugi RM20,000 kalau tak lapangkan masa 20 minit bersama saya. Who knows?

Buatlah pilihan yang bijak!

Go BIZNET Go!!!

0 comments:

Post a Comment

Perhatian!

Adakah anda sedang menghadapi masalah kesihatan atau kecantikan seperti:
1. Jerawat / jeragat / resdung
2. Sukar hamil kerana hormon tak seimbang
3. 'Kelakian' tak POWER
4. Period tak teratur / tak datang
5. Asma
6. Darah tinggi & Kencing manis
7. Tiroid
8. Kegemukan / Obesiti
9. Muka tak berseri & kendur
10. Payudara tak anjal / terkelepai
11. Migrain
12. Sakit sendi / arthritis
13. Sakit saraf
14. Dan masalah-masalah lain??

Anda dah BANNNNNYAK cuba ubat-ubatan untuk sihatkan & cantikkan diri anda, stabilkan hormon, kuruskan badan, tegangkan kulit dan sebagainya??

Kenapa tak cuba LumiGlow® & Air BioCera Antioksida Alkali (AA) untuk mendapat KESIHATAN + KECANTIKAN + KEMEWAHAN?

Dengan izin Allah, penggunaan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA) secara berterusan mampu MERAWAT pelbagai penyakit yang disenaraikan di atas!! Buat apa berhabis duit dengan pelbagai produk yang BERASINGAN??

Cubalah LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA)!!! InsyaAllah, anda akan mendapat kesihatan & kecantikan yang diinginkan dan anda akan sembuh dengan cepat :-)

LumiGlow® sesuai untuk:
1. Lelaki
2. Wanita (yang SEDANG mengandung/menyusu tak disyorkan)
3. Kanak-kanak

Cubalah! Manalah tau, percubaan anda untuk mengembalikan kesihatan & kecantikan anda BERHASIL :) Dah bannnnyak testimoni berjaya mendapat apa yang mereka mahukan. Anda tunggu apa lagi??

Hubungi INTAN 0134328002 untuk mengetahui bagaimana kesihatan & kecantikan anda boleh dipulihkan dengan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA).

Teruskan skroll ke bawah untuk membaca dengan lebih lanjut mengenai LumiGlow & produk-produk lain. Terima kasih.