Featured Posts

Home Refinance LoanHome Refinance Loan Our homes are our biggest assets. A fruit borne out of many years of hard work, earnings and dreams! But, are you still paying the same higher interest rates on the home loan...

Readmore

An image in a post Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec...

Readmore

Cash-Out Refinance For many, their homes are just not dwellings that protect them against rain, sun, and wind. But they are piggy banks, which can be used to raise some urgent money, even if...

Readmore

25 March 2009

0
LumiGlow® - Ekstrak biji anggur bantu cegah SEL KANSER

Bisnes partner Intan, K.Ija, memberitahu Intan dalam Majalah Mingguan Wanita (Cover depan Sari Yanti @ Kaisara) ada satu artikel berkenaan kebaikan ekstrak biji anggur. Tajuk artikel tu ialah Ekstrak biji anggur bantu cegah SEL KANSER. Pada post blog Intan yang lepas bertajuk Hormon & LumiGlow®, Intan ada mengatakan akan berkongsi dengan pembaca blog sekalian mengenai kebaikan ekstrak biji anggur. Jadi, di sini Intan taipkan kembali kandungan artikel tersebut untuk dikongsi dengan pembaca blog sekalian...

Ekstrak biji anggur bantu cegah SEL KANSER

Sebuah kajian terbaru menunjukkan bahawa lebih daripada 3/4 sel leukemia yang terdedah kepada ekstrak biji anggur mati dalam tempoh 24 jam. Sel-sel leukemia yang diuji di makmal ini mati tanpa menggangu sel-sel yang lain.

Para pengkaji dari Universiti Kentucky menemui bahawa ekstrak biji anggur ini mengaktifkan protein apotosis yang boleh mematikan sel kanser. Hasil penemuan sel ini menunjukkan ekstrak biji anggur boleh digunakan sebagai agen pencegahan dan pengubatan penyakit berbahaya seperti kanser.

Menurut penulis kajian, Xianglin Shi, profesor dari Graduate Center for Toxicology Kentucky University, kajian ini masih di peringkat awal, tetapi kemungkinan manfaatnya amat baik.


Di dalam kajian-kajian sebelum ini menunjukkan bahawa pengambilan lebih banyak sayur-sayuran dan buah-buahan boleh membantu mencegah perkembangan kanser dan flavanoid serta ekstrak biji anggur boleh mematikan sel kanser serta mengurangi risiko tumor tertentu.

Jadi, Shi cuba untuk memasukkan ekstrak biji anggur ke dalam sel-sel leukemia dengan dos yang berbeza-beza. Apa yang ditemuinya, dos yang lebih tinggi menyebabkan apotosis yang lebih banyak pada sel leukemia, tetapi tidak mempengaruhi sel-sel normal atau sel-sel sihat yang lain.

LumiGlow® mempunyai ekstrak biji anggur sebagai salah satu bahan aktif yang utama. Intan sendiri telah berbincang dengan seorang doktor mengenai LumiGlow® dan dia sendiri telah melihat bahan-bahan aktif LumiGlow® dan memberitahu Intan LumiGlow® ini amat baik kerana mempunyai ekstrak biji anggur sebagai salah satu bahan aktif. Katanya, susah untuk kita cari produk yang ada ekstrak biji anggur dan jika ada pun memang mahal.

Kebanyakkan penyakit adalah disebabkan oleh kemusnahan sel akibat diserang radikal bebas. Anti-oksida berperanan memusnahkan radikal bebas ini. Ekstrak biji anggur adalah faktor anti-pengoksidaan yang terunggul setakat ini.

Antara kelebihan lain ekstrak biji anggur ialah:
  1. Membantu tubuh mencegah kerosakan sel akibat radikal-radikal bebas.
  2. Melambatkan proses penuaan.
  3. Mengurangkan risiko penyakit yang berkaitan dengan jantung dan saluran jantung.
  4. Mengurangkan risiko penyakit yang berkaitan barah.
  5. Mengurangkan risiko penyakit yang berkaitan angin ahmar dengan melancarkan peredaran darah serta menguatkan saluran darah.
Jadi, sekiranya anda, suami atau isteri anda, saudara-mara anda, sahabat baik & rakan-rakan yang anda kenali mempunyai masalah kesihatan seperti cyst, barah peringkat awal atau pertengahan, atau mempunyai masalah berkaitan jantung yang boleh menyebabkan stroke dan sebagainya, syorkan LumiGlow® sebagai satu rawatan alternatif untuk anda, suami atau isteri anda, saudara-mara anda, sahabat baik & rakan-rakan yang anda kenali untuk cuba. Berikan peluang pada diri anda dan beritahu mereka untuk mencuba LumiGlow® ini selama 3 bulan dan lihatlah hasilnya. InsyaAllah, moga-moga kesihatan anda semua kembali normal dan anda semua hidup dengan lebih ceria & penuh bermakna...


Saya yang mahu melihat semua orang hidup sihat & bahagia,

0 comments:

Post a Comment

Perhatian!

Adakah anda sedang menghadapi masalah kesihatan atau kecantikan seperti:
1. Jerawat / jeragat / resdung
2. Sukar hamil kerana hormon tak seimbang
3. 'Kelakian' tak POWER
4. Period tak teratur / tak datang
5. Asma
6. Darah tinggi & Kencing manis
7. Tiroid
8. Kegemukan / Obesiti
9. Muka tak berseri & kendur
10. Payudara tak anjal / terkelepai
11. Migrain
12. Sakit sendi / arthritis
13. Sakit saraf
14. Dan masalah-masalah lain??

Anda dah BANNNNNYAK cuba ubat-ubatan untuk sihatkan & cantikkan diri anda, stabilkan hormon, kuruskan badan, tegangkan kulit dan sebagainya??

Kenapa tak cuba LumiGlow® & Air BioCera Antioksida Alkali (AA) untuk mendapat KESIHATAN + KECANTIKAN + KEMEWAHAN?

Dengan izin Allah, penggunaan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA) secara berterusan mampu MERAWAT pelbagai penyakit yang disenaraikan di atas!! Buat apa berhabis duit dengan pelbagai produk yang BERASINGAN??

Cubalah LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA)!!! InsyaAllah, anda akan mendapat kesihatan & kecantikan yang diinginkan dan anda akan sembuh dengan cepat :-)

LumiGlow® sesuai untuk:
1. Lelaki
2. Wanita (yang SEDANG mengandung/menyusu tak disyorkan)
3. Kanak-kanak

Cubalah! Manalah tau, percubaan anda untuk mengembalikan kesihatan & kecantikan anda BERHASIL :) Dah bannnnyak testimoni berjaya mendapat apa yang mereka mahukan. Anda tunggu apa lagi??

Hubungi INTAN 0134328002 untuk mengetahui bagaimana kesihatan & kecantikan anda boleh dipulihkan dengan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA).

Teruskan skroll ke bawah untuk membaca dengan lebih lanjut mengenai LumiGlow & produk-produk lain. Terima kasih.