Featured Posts

Home Refinance LoanHome Refinance Loan Our homes are our biggest assets. A fruit borne out of many years of hard work, earnings and dreams! But, are you still paying the same higher interest rates on the home loan...

Readmore

An image in a post Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec...

Readmore

Cash-Out Refinance For many, their homes are just not dwellings that protect them against rain, sun, and wind. But they are piggy banks, which can be used to raise some urgent money, even if...

Readmore

05 April 2009

0
LumiGlow® - Krim Ajaib!

Hai, apa khabar?

Agak lama jugak saya tak update blog saya ni. Nak kata sibuk tak juga. Tapi ada beberapa perkara penting yang perlu diselesaikan.

Harini saya nak share beberapa testimoni KRIM AJAIB ini. Gambar di bawah ni menunjukkan dua orang peserta disapukan LumiGlow di lengan kiri sahaja. Keputusan diperolehi selepas 30 minit adalah seperti berikut:

Nampak kan apa yang terjadi pada peserta ni?

  1. Muka sebelah kirinya DITEGANGKAN & DIANJALKAN sampai kita boleh nampak keningnya terangkat!
  2. Smiling line dah kurang kerana berlaku proses penegangan & penganjalan.
  3. Kedut di bawah mata yang asalnya ada dua garisan kini hanya tinggal satu sahaja!

Kulit muka sebelah kiri peserta ini menjadi lebih tegang dan berbeza dengan yang di sebelah kanan.

Kenapa guna krim yang sama tapi peserta ke-2 keningnya tak terangkat?

Keberkesanan LumiGlow berbeza dengan setiap individu disebabkan oleh faktor fisiologi setiap individu berbeza. Tapi, yang bestnya, anda tak perlu sapu krim LumiGlow ini di muka anda untuk ANJALKAN & TEGANGKAN muka anda! Sebab itulah krim LumiGlow ini dipanggil KRIM AJAIB!
Dan yang paling best, pada masa yang sama, kalau muka anda bermasalah seperti:
  1. Kulit sensitif;
  2. Berjerawat;
  3. Berjeragat;
anda tak perlu lagi peningkan kepala untuk cari produk yang sesuai dengan kulit muka anda yang sensitif kerana krim ini tak perlu disapu di muka pun!

Jadi, kalau ada pembaca yang pernah gunakan produk pemutihan & pencerahan yang menipiskan kulit serta menjadikan kulit anda sensitif, sakit dan pedih terutamanya apabila terkena pancaran matahari, BERHENTILAH! Anda sebenarnya MENJAHANAMKAN muka anda!

Gunakan LumiGlow. Anda bukan sahaja mendapat wajah yang tegang & anjal, malah ia juga LUMINOUS & GLOWING! Pastu, kulit tangan anda pun lebih halus dan gebu, & payudara anda juga akan tegang & anjal! Lengkap 3 dalam 1! Tak payah nak guna losyen lagi untuk lembabkan tangan anda, dan tak payah beli produk lain untuk anjalkan & tegangkan payudara anda. Cukup dengan LumiGlow (dan izin Allah)...

TAK PERCAYA? Huh, saya pun mula-mula tak percaya, hehehe. Tapi sekarang tidak lagi ;)

Harga sebotol LumiGlow RM285. Sekiranya ada pembaca yang berminat nak beli LumiGlow dari saya, boleh SMS atau telefon saya. Anda boleh beli dengan harga yang leeeeeeeebih murah daripada biasa.

Pssst... sesiapa yang nak buat SIDE INCOME yang LUMAYAN pun boleh SMS & telefon saya. I'm looking for business partner. Ni no hp saya: 013-4328002.


Jumpa lagi, bye!

0 comments:

Post a Comment

Perhatian!

Adakah anda sedang menghadapi masalah kesihatan atau kecantikan seperti:
1. Jerawat / jeragat / resdung
2. Sukar hamil kerana hormon tak seimbang
3. 'Kelakian' tak POWER
4. Period tak teratur / tak datang
5. Asma
6. Darah tinggi & Kencing manis
7. Tiroid
8. Kegemukan / Obesiti
9. Muka tak berseri & kendur
10. Payudara tak anjal / terkelepai
11. Migrain
12. Sakit sendi / arthritis
13. Sakit saraf
14. Dan masalah-masalah lain??

Anda dah BANNNNNYAK cuba ubat-ubatan untuk sihatkan & cantikkan diri anda, stabilkan hormon, kuruskan badan, tegangkan kulit dan sebagainya??

Kenapa tak cuba LumiGlow® & Air BioCera Antioksida Alkali (AA) untuk mendapat KESIHATAN + KECANTIKAN + KEMEWAHAN?

Dengan izin Allah, penggunaan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA) secara berterusan mampu MERAWAT pelbagai penyakit yang disenaraikan di atas!! Buat apa berhabis duit dengan pelbagai produk yang BERASINGAN??

Cubalah LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA)!!! InsyaAllah, anda akan mendapat kesihatan & kecantikan yang diinginkan dan anda akan sembuh dengan cepat :-)

LumiGlow® sesuai untuk:
1. Lelaki
2. Wanita (yang SEDANG mengandung/menyusu tak disyorkan)
3. Kanak-kanak

Cubalah! Manalah tau, percubaan anda untuk mengembalikan kesihatan & kecantikan anda BERHASIL :) Dah bannnnyak testimoni berjaya mendapat apa yang mereka mahukan. Anda tunggu apa lagi??

Hubungi INTAN 0134328002 untuk mengetahui bagaimana kesihatan & kecantikan anda boleh dipulihkan dengan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA).

Teruskan skroll ke bawah untuk membaca dengan lebih lanjut mengenai LumiGlow & produk-produk lain. Terima kasih.