Featured Posts

Home Refinance LoanHome Refinance Loan Our homes are our biggest assets. A fruit borne out of many years of hard work, earnings and dreams! But, are you still paying the same higher interest rates on the home loan...

Readmore

An image in a post Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec...

Readmore

Cash-Out Refinance For many, their homes are just not dwellings that protect them against rain, sun, and wind. But they are piggy banks, which can be used to raise some urgent money, even if...

Readmore

20 April 2009

0
LumiGlow® - Testimoni Krim Ajaib 1!

Salam semua ;)

Kali ni Intan nak share salah satu testimoni yang ada dalam iPhone Intan. Sebenarnya, ada baaaaanyak testimoni LumiGlow® daripada pengguna yang beli sendiri daripada Intan tapi bukan semua boleh dikongsikan di sini...

Testimoni yang Intan letak dalam blog ini adalah untuk membuktikan KEBERKESANAN LumiGlow® (dan dengan izin ALLAH jua) supaya tuan-tuan/puan-puan/saudara/saudari dapat meyakinkan diri sendiri, pasangan, ahli keluarga, sahabat-handai, rakan taulan dan yang sewaktu dengannya. Sekiranya anda atau orang-orang yang Intan sebutkan tadi mempunyai masalah yang serupa seperti testimoni ini, CUBA LumiGlow® sebagai salah satu kaedah alternatif. CUBA selama 3 bulan dan pakai secara teratur seperti yang disyorkan untuk mencapai kesihatan & kecantikan yang optimum yang anda inginkan...

Testimoni di bawah ni daripada salah seorang pengguna LumiGlow® iaitu K.Zie yang membeli daripada Intan sendiri. Semasa dia nak beli dari Intan, dia kata dia nak cuba LumiGlow® sebab nak kuruskan badan sikit & kurangkan sembab di mata. FYI, dia ni comel orangnya dan ada masalah tiroid. K.Zie dah buat pembedahan untuk buang tiroid tu dan disebabkan tiroid tu lah, mata dia sembab.

Lepas guna LumiGlow® dalam dua minggu, ada satu perkara yang dia langsung tak jangka berlaku... dia mengandung tanpa dia sendiri sedari setelah 10 tahun menunggu anak ke-2!!! Subhanallah... K.Zie hanya tahu dia mengandung hanya setelah kandungannya gugur selepas 6 minggu akibat buat kerja berat... Semoga Allah berikan K.Zie anak yang soleh/solehah lepas ni...


Walaupun, dia keguguran, dia amat berpuas hati kerana sekurang-kurangnya masih ada lagi sinar harapan untuk dia dapat anak lagi lepas ni dengan izin Allah setelah guna LumiGlow®...

Lepas dia habis berpantang, dia datang cerita pada Intan dan memang, badan K.Zie dah tak semontel dulu (jangan marah yer K.Zie). K.Zie bagitau berat badan dia turun 6kg lepas 3 bulan guna LumiGlow®. Pastu, kesan parut operation tiroid dia dulu dah makin menipis lepas dia sapu LumiGlow®! Kawan-kawan tegur dia makin slim sekarang. Banyak perubahan POSITIF yang K.Zie dapat hanya dengan menyapu krim AJAIB LumiGlow®.

K.Zie terus jadi ahli di bawah team MASYAZA BIZNET dengan membeli pakej 5 LumiGlow® yang berharga RM798 untuk kegunaan sendiri dan selebihnya dia jual pada kawan-kawan sebagai SIDE INCOME.

Beli pakej ni pun OK sebab jual 3 LumiGlow® pun dah pulang modal & ada untung... Jadi, sekiranya anda mempunyai masalah yang serupa seperti K.Zie:

  1. Sukar dapat anak;
  2. Tiroid;
  3. Badan gemuk / obes;

CUBALAH LumiGlow®! Intan yakin, dengan izin Allah, PASTI ada perubahan!

CARA SAPUAN LumiGlow®

Untuk yang sukar dapat anak, sapu LumiGlow® di tangan & sapu di sekitar rahim anda mengikut putaran jam. Untuk mengetahui kedudukan rahim anda, letakkan tiga jari di bawah pusat. Rahim anda berada selepas jari yang ke-3.

Masalah tiroid, sapu LumiGlow® di leher dan tangan.

Masalah kegemukan/obesiti, sapu di tangan, perut, belakang pinggang & paha.

Untuk kesemua masalah di atas, sapu LumiGlow® 2 kali sehari selepas mandi. Banyakkan minum air mineral beralkali (kalau ada) sekurang-kurangnya 2 liter sehari untuk proses nyahtoksin.

CUBA dan beri peluang kepada anda untuk rasai sendiri perubahan positif dari LumiGlow® yang memang HEBAT!

Best Wishes,

0 comments:

Post a Comment

Perhatian!

Adakah anda sedang menghadapi masalah kesihatan atau kecantikan seperti:
1. Jerawat / jeragat / resdung
2. Sukar hamil kerana hormon tak seimbang
3. 'Kelakian' tak POWER
4. Period tak teratur / tak datang
5. Asma
6. Darah tinggi & Kencing manis
7. Tiroid
8. Kegemukan / Obesiti
9. Muka tak berseri & kendur
10. Payudara tak anjal / terkelepai
11. Migrain
12. Sakit sendi / arthritis
13. Sakit saraf
14. Dan masalah-masalah lain??

Anda dah BANNNNNYAK cuba ubat-ubatan untuk sihatkan & cantikkan diri anda, stabilkan hormon, kuruskan badan, tegangkan kulit dan sebagainya??

Kenapa tak cuba LumiGlow® & Air BioCera Antioksida Alkali (AA) untuk mendapat KESIHATAN + KECANTIKAN + KEMEWAHAN?

Dengan izin Allah, penggunaan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA) secara berterusan mampu MERAWAT pelbagai penyakit yang disenaraikan di atas!! Buat apa berhabis duit dengan pelbagai produk yang BERASINGAN??

Cubalah LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA)!!! InsyaAllah, anda akan mendapat kesihatan & kecantikan yang diinginkan dan anda akan sembuh dengan cepat :-)

LumiGlow® sesuai untuk:
1. Lelaki
2. Wanita (yang SEDANG mengandung/menyusu tak disyorkan)
3. Kanak-kanak

Cubalah! Manalah tau, percubaan anda untuk mengembalikan kesihatan & kecantikan anda BERHASIL :) Dah bannnnyak testimoni berjaya mendapat apa yang mereka mahukan. Anda tunggu apa lagi??

Hubungi INTAN 0134328002 untuk mengetahui bagaimana kesihatan & kecantikan anda boleh dipulihkan dengan LumiGlow® + Air BioCera Antioksida Alkali (AA).

Teruskan skroll ke bawah untuk membaca dengan lebih lanjut mengenai LumiGlow & produk-produk lain. Terima kasih.